2013. december 3., kedd

I. Ünnepi Különkiadás- Stílus találás

Sziasztok,
mivel hamarosan itt a karácsony, ami a szeretet ünnepe és én nagyon szeretem minden egyes olvasómat, amit nem igazán bírok folyamatos jelleggel hangoztatni, ezért is egy különkiadásos résszel készülök nektek. Ami nem csak a maira igaz, hanem több héten át, december vége felé mindegyik napra ugyan úgy fog vonatkozni! Minden héten megpróbálok legalább 2 ÚJ résszel jelentkezni a számotokra. 
A mai lett az első ilyen különleges rész, amiben azt a lehetőséget/ azt a meglepetést találtam ki azoknak, akik a FB csoportomban tagok (302 olvasó),hogy kihúzok 3 nevet akik jelentkeztek erre a bejegyzésre, erre a lehetőségre és vagy személyesen egy találkozó által vagy interneten keresztül fogom kisorsolni,hogy kik azok akiknek a stílusok kialakításával kapcsolatban minden téren segítek. BŐVEBB információkért olvass bele.
Puszi, Berni.

*Különkiadás: Stílus találás*
Bernadett-nek több kérdése is volt felém, ami számára még nem igazán tiszta. Nagyon hasznos dolgokról érdeklődött, ami szerintem a hasonló lányoknak is nagyon fontos lehet, és nem árt, ha ezt a legtöbben tudjátok is.
B.: Melyik színek a legjobban a természetes vörös hajamhoz? 
Válasz: Ezt egyszer már leírtam, egy sokkal régebbi bejegyzésben, de lehet,hogy azt pont nem olvastad el, vagy pont nem emlékszel rá, esetleg akkor még nem tartoztál a rendszeres olvasóim körébe, ezért is most akkor leírom neked még egyszer, részletesen. A zöld az elsődleges szín, ami nagyon jól passzol egyaránt a hajadhoz, és a fehér, porcelánbaba bőrödhöz is. Persze nem minden zöld a legjobb a számodra, meg kell keresned a megfelelő tónust, a megfelelő árnyalatot,azt a változatot ami neked a legelőnyösebb. A majdnem türkizzöldet kerüld el. Írtad,hogy az elegánsabb stílus felé szeretnél hajlani ezért is a méregzöld a cél elérésében tökéletes választás! A mélykék az az alapszín, a te színskáládban ami elengedhetetlen,régi, bevált módszer. Mint mindenkinek, neked is bátran ajánlom a feketét, hiszen a zöldben, a kékben és alapból a feketében is a sötét színek kihangsúlyozzák a vörös hajadat, amit te nagyon szeretnél,hogy az legyen rajtad a legszebb, a legcsillogóbb. Mivel neked gyönyörű porcelánbaba bőröd van /látni a képeken/, ezért a vörös neked csodásan állhat. A burgundy, a vörös,a bordó és a majdnem rézszínű darabokat nagy előnyben hordhatod mint bárki más. Sokak fejében megfordul,hogy: "Talán túl merész?" nem, nem túl merész! De ha ez a kérdés benned is megfogalmazódott, akkor bátran keverheted ezt a színvilágot a feketével vagy a khaki színnel is. Visszatérve a bájos, kifinomult, nőiességre, amilyen stílust szeretnél képviselni a halvány rózsaszín az, amivel elérheted ezt a hatást. 

B: Vékony a körmöm, állandóan letörik. A géllakk jó megoldás? Mi erősíti a körmömet?
Válasz: Nagy szerencse,hogy anyukám műkörmös, és ebben az egyik részében az ő segítségét kértem. Nagyon röviden azt mondta,hogy a géllakk jó megoldás a körmöd, a körömlemezed megerősítésében. De,ha nem szeretnél gél lakot csináltatni minden hónapban, vagy egyáltalán nem, akkor ne vágd le a körmödet, hanem csak fém reszelővel, vagy körömbarát barázdásabb reszelővel reszelgesd, az ollót pedig felejtsd el,ez erősíti egy részben. A gének is közre játszhatnak a körmödben,hogy gyenge, de lehet ez vas hiány miatt is, C vitamin, különböző vitaminok hiánya miatt is. Ha a géllakk mellett döntesz,akkor a kiválasztott körmösnél érdeklődj,hogy miért lehet ilyen a körmöd, mert előtte lesz a kezedet, ő látni fogja, és sokkalta jobban fog tudni segíteni,mint most így én. Az meg,hogy milyen stílusú körmöt csináltatsz az rád van bízva, a te ízlésednek kell megfelelnie. A géllakk körmöstől, és alaptól függ,hogy meddig bírja. Jobb körmösöknél 1 hónapig is, talán kicsit tovább, a rosszabbiknál már hamar levegős lesz, és pár hétig!
1. Öltözz úgy mint Bethany Mota: 
Bethany stílusa áll hozzá a legközelebb. Figyelembe vettem a hajszínedet és úgy válogattam hozzá a ruhákat is.
Ami nekem nagyon tetszik a szettben, az-az,hogy a neon szín feltűnik. Milyen különös,hogy egy adott erősebb színnel mennyire lehengerlő tud lenni egy összeállítás?! Bár én még merészkedtem volna egy szintúgy neon színű nyaklánccal is, de nem tudtam mennyire vagy ékszer párti.
Direkt egy kényelmes, lapos sarkú H&M bokacsizmát választottam ki. És ebben a szettbe foglaltam az összes olyan szint /a legtöbbet/ ami illik hozzád, ami kiemeli a hajadat. 
2: Öltözz úgy mint Victoria Beckham:
Ashley Tisdale, Bethany Mota mellett Victoria Beckham az, akinek a stílusa közel áll Bernadett-hez. A szettben a burgundy és az egyszerű Denim közötti csodálatos letisztultságú vonalakat próbáltam megmutatni, előre hozni, hogy mindenki megszemlélhesse,hogy milyen egyszerű, de mégis milyen egyedi. Mivel Victoria, ezért egy általa tervezett darab sem maradhatott ki!

 
Azt írtad,hogy a kedvenc színeid a burgundy és a khaki zöld. Ami a számodra, a kinézetedre és a stílusodra is nagyon jó választásnak minősül. Csakis olyan színeket válogattam ki neked ebbe a kettő összeállításba, amelyek jól állnak! A stílusodat meg a szemem előtt tartottam, persze télies, meleg hangulattal.
1. szett: Leginkább a kettő alapszínnel, a fekete-fehérrel kedtem az összeállítást. De a fehér leginkább egy vajszínbe ment át. A burgundyt erősen belecsempésztem a szettbe, így sokkalta feltűnöbb, de mégis nőies, elegáns és az "aranyos" stílust képviseli,ahogyan te hívod. Persze nem azt a gyerekes, kislányos vonalt szerettem volna követni, így mertem játszani a színekkel, a darabokkal. Egy egyszerű világos, koptatott, cső szárú nadrágot választottam, amit kisebb-nagyobb direkt szakadások díszítik. A kabát és a csodálatos bokacsizma színe direkt megegyezik. Egy kötött vajszínű pulóvert és egy sima clutch kisebb táskát választottam. Ez még a suliba is, egy nagyobb táskával is nagyon jó összeállítás.
 
Pulóver- 9.030 Ft- H&M
Kabát- 14.400 Ft- H&M
Nadrág- 10.845 Ft- H&M
Cipő- 21.690 Ft- H&M
Táska- 11.060 Ft- Mango

2.szett: Itt inkább a fekete szín dominál, ami minden egyes test típusnak nagyszerű választás. Egy oversize, nagyon divatos szövetkabátot egy annál sokkal divatosabb motoros, bőr nadrággal kombináltam. Amennyire bizarrnak látszik, olyannyira kényelmes is! Egy nagyon jó, kényelmes viseletű térdig érő gumicsizmáz választottam. A szettben megint csak megjelenik a kettő kedvenc szín. De itt most a khaki zöldet is belecsempésztem, egy táska erejéig, ami nagyszerű kiegészítő. Ez inkább mondható egy iskolai szettnek.

Blúz- 5.400 Ft- H&M
Kabát- 23.300 Ft- H&M
Nadrág- 7.200 Ft- H&M
Cipő- 36.100 Ft- H&M
Táska- 21.690- Mango
Egy színházi összeállítást kértél,hogy készítsek el neked a stílusoddal kapcsolatban. Minden apróságra, a szín összhatásira is figyeltem. Nem szerettem volna egy unalmas, hétköznapi, egyszerű fekete ruha,fekete táskam, semmit mondó magassarkú outfitet kreálni. Egy sötétebb zöldebb gyönyörű ruhát választottam ki, aminek a nyaki részét apróbb kristályok, arany színűek fedik, az arany megjelenik a nyakláncban is, és direkt a táska pántjában is. A cipő és a táska is direkt megegyezik. Direkt egy feltűnőbb, virág mintás zakót választottam ki, ami a színvilága szerint elüt a többi darabtól, kiegészítőtől. 
 
 
 
 
 
A letisztult, nőies stílus fontosabb alapdarabjai:
Ezeket is kérésre osztom meg veletek, hiszen sokatoknak tetszik ez a stílus világok, sokatok érzi magának, így ebben is tudok segíteni nektek ebben a formában is.
 

A következő részben: A második és a harmadik nyertesnek segítek ezen a téren, ugyan így! Ezen a héten lesz várható a második Ünnepi kiadás.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése