2013. december 11., szerda

II. Ünnepi Különkiadás- Stílus találás 2.

Sziasztok,
itt az előző rész folytatása, amiben a maradék kettő nyertes lány stílusát mutatom be egyes rovatokon belül, plusz válaszolok az adott kérdéseikre. Nem szeretnék magyarázkodni, és sajnálom,hogy erre a hétre esett ez a poszt megírása/elolvasása, de a 18.születésnapomat ünnepeltem a hétvégén és leginkább a barátaimmal, a családommal, de főképp saját magammal voltam elfoglalva, remélem megértitek, de kezdjünk is bele a részbe. Hiszen hamarosan folytatódik a meglepetések hete a blogon!
Puszi,Berni. 

*Különkiadás: Stílus találás*
Dóri-t már régebb óta ismerem, a kapcsolatunk úgymond az interneten keresztül történik, lassan 1 éve, kisebb, olykor nagyobb szünetekkel, természetesen nem összeveszések miatt! Nem direkt őt húztam ki a három lány közül nyertesnek, félreértés ne essék, hanem ő volt az utolsó szerencsés, mert az ő neve kerül ki legutoljára a csomagból. Neki is volt pár kérdése, ami sokatok számára jól jöhet!
D.: Hogyan tudnék ebben a stílusban kicsit divatosabban és kevésbé közönségesebben öltözködni?
Válasz: Azt írtad,hogy a stílusod mindig az adott napodhoz, az adott kedvedhez köthető. Én ezt annak tudom be,hogy még konkrétan nem alakítottad ki a stílusvilágod, az adott stílusirányodat, ami ennyi idősen nem is baj,hiszen nem ez a legfontosabb az életedben szerintem. Amint észrevettem te inkább ezt a csajos, a kislányos vonalt követed és a sportosat, amint a mindennapjaidban vegyítesz! Hiszen amit írtad a legging, az egyszerű póló, pulcsi kombót választod szinte minden napra. A színek miatt a csajos vonal felé mész, és néhány darabod felettébb nőies, de mégis a sportos, kényelmes ruhákban találod meg önmagadat és húzod meg a kellő vonalat, így a te stílusod egyszerű kihívás mindenki számára, ami ne rossz,hanem inkább jó pontnak vegyél. Mivel a stílusod kettő különböző ágon fut, ezért én azt javaslom,hogy próbáld meg keverni, esetleg az egyiket kiválasztani. Annak ellenére,hogy mégis tűz és víz a kettő stílus, mégis sokszor nagyszerűen olvadhatnak egybe, ezt ne feledd! 
A sportosat és a hanyag eleganciát összegyúrtam ebben a szettben, és egy csodálatos laza nőies összeállítást, stílus világot kaptunk, nézd csak meg mire nem képes pár alapdarab:
D.: Ezekhez az összeállításokhoz milyen dzsekit illetve csizmát tanácsos viselni?
Válasz: Mindenképpen csak alapdarabokat, hiszen nálad kettő stílust kell a szemed elé helyezni! Aztán ha később kialakul valamilyen konkrétabb akkor afelé kell hajlani majd. És ahhoz is szintúgy meglesznek ugyan ezek az alapdarabok is, ami elengedhetetlen a gardróbodból. Pontosan most nem a szőrmés farmerkabátra gondolok, hanem az egyszerű,koptatott,egyszínű darabra, az egyszerű fekete, bőrdzsekire és a sima, fehér felirattal ellátott vékonyabb pulóverre.  

D.: A színeket /kedvenc színeim/ milyen más színekkel tudnám még kombinálni? 
Válasz: Természetesen, bár sajnos nem nagy a színvilágod, ezt úgy értem,hogy kevés szín tartozik a kedvenceid közé amit megosztottál velem. Ha kicsit kitárod a szárnyaidat, akkor még több árnyalatot tudsz befogadni, lehet,hogy nagyon sok eddig távol álló szín jól állna neked, én azt ajánlom,hogy próbálj fel sokat, hiszen a színes a 2013 téli divatja is, és meglátod mi tetszik, mi nem, mi áll jól és mégis mi nem, és akkor te is tudod keverni az alapszínektől kezdve mindent a különféle neonokkal is.

1: Öltözz úgy mint, Selena Gomez:
Selena stílusa áll a legközelebb Dóriéhoz, leginkább az utcai viselete, de nem tartja a saját stílus ikonjának, "bálványának" ezen a téren sem.
A khanki szín újra nagyon divatba jött, és a legjobb egy kis bőr anyaggal és egy kis fekete színnel keverni, ezt Selena is nagyon jól tudja. Dóri-nak nem nagy a színvilága, de próbáld ki a khakit,hidd el nagyon jól fog állni. A szett megkoronázása számomra a Zara cipőben és a csodálatos Mango táskában rejlik, az adja meg a csillogást neki. Egy sima fekete Mango nadrágot és az elegáns stílusban egy alapdarabot választottam ki,méghozzá egy sima, áttetsző anyagú, fekete, ujjatlan, garbós h&m blúzt. Egyetlen egy szín van, ami dominál az összeállításban, és mivel neked nem sok szín tetszik, ezért rögtön úgy éreztem,hogy talán ezt az összeállítást a magadénak tudhatod majd,hogy talán ez lesz az ami teljesen megragad! 
2: Öltözz úgy mint, Selena Gomez:
Amint látod Selena egy sima, szatén, világoskék és apró mintás rövidnadrágot visel. Én hasonlót nem találtam, és kicsit "idétlennek" találtam, így egy divatosabb darabot választottam ki, méghozzá egy fekete-fehér, csíkos shortot. Itt is leginkább a két stílus ötvözését tartottam a szemem előtt. Utólag belegondolva az,hogy Selena-t mondtad mint nő,akinek tetszik az utcai stílusa nem is meglepő. Mert Sel nagyon nőies és kifinomult, mellesleg meg sportos kollekciókat tervez és egyszerű, sporttal foglalkozó márkáknak a rendszeres arca, őt is gyakran láthatjuk kényelmes darabokban, és ez nálad is így van nem?! Egy melegebb vajszínű,kötött h&m pulóver mellett döntöttem, egy sima, egyszerű Nike cipő és egy h&m táska mellett. A színek szerintem nagyon megegyeznek, nem dominálnak, de nem is egyhangú az összeállítás ha rápillantunk. 

1.szett: Számomra annyira lehangolóak, annyira együgyűek ezek az összeállítások. És nem a darabokkal van gondom, hanem a színvilágoddal. A kék színt nem írtad bele a kedvenceid közé, de én azt belecsempésztem ne haragudj! A krém szín, a vajszín, a khaki és a kék, a világosabb kék annyira illene hozzád, hidd el nekem, na meg a pink is,hogy az hihetetlen, próbálkozz meg a színekkel,mert a szürke, fekete, fehér és a lila kombinációból egy idő után slamposak lesznek a szettek. Ebben a szettben a fekete és a fehér a dominánsabb szín, ezek az alapszínek, de csodálatosak, nekem a kedvenceim például. Egy farmer kék színű, egyszerű, de mégis nagyszerű pólót tettem bele, ami nagyon jó lehet a te stílusodban alapdarabnak is, hiszen egyszerre elegáns,mint látod és sportos is lehet. Egy bakancs tűnt a legjobb választásnak,hogy tudd: nem csak a sima balerina cipő és a sport cipő létezik. Egy csodaszép fehér táska adta meg a kellő löketet a szettnek, amivel varázslatosan nézhetsz ki. Amint tudom nem vagy olyan alacsony, ezért mertem egy hosszabb, oversize-hoz hasonló fekete, szatén és bőr kabátot választani. 
Kabát- 12.580 Ft- H&M 
Póló- 12.580 Ft- Mango
Nadrág- 3.590 Ft- H&M 
Cipő- 8.900 Ft- H&M 
Táska- 12.580- Mango
2.szett: Számomra az első szett sokkal közelebb állt, mert ez is olyan slampos, de kicsit sportosabb és kényelmesebbnek mondható, sokkalta kényelmesebbnek. Egy bomberdzsekit kombináltam egy egyszerű, sportos felsővel. A fekete és a fehér csodálatos eleganciája itt is megjelenik, talán inkább a szín az,ami elvitte ezt az összeállítást kicsit a letisztultabb irányba, bár nem igazán mondható annak sem. A koptatott, szakadt farmerek nagy divatok, így ezt most nálad is kipróbáltam, bátran vegyél ilyen nadrágot, vagy csinálj, hiszen mindkét stílusban nagyon jól ötvözhetőek lehetnek. A csizma pedig szerintem nagyszerű választás, főleg a lucskos idő miatt, átmeneti cipőnek nagyszerű. Egy laza táska pedig elengedhetetlen itt, ezt akár hétvégére, kiruccanásokra, kirándulásokra vagy iskolába is hordhatod, mert kényelmes és minden nagyszerűen elfér benne, a te stílusodban pedig elengedhetetlen. 
Bomberdzseki- 14.380 Ft- Pull&Bear
Póló- 13.100 Ft- Mango
Nadrág- 10.780 Ft- H&M 
Táska- 9.800 Ft- Mango
Cipő- 12.580 Ft- H&M 

Iskola, karácsonyi vagy szilveszteri összeállításokat kértél, és mivel a karácsony különleges, egy ünnep és mihamarabb itt van mint a szilveszter ezért ezt választottam. Kivételesen a te esetedben kettő szettet készítettem,mert a stílusod szerteágazó mint azt tudjuk. Az első szett, a macskás kicsit lazább de mégis csinos,elegáns. Ami a második szettet illeti én teljes mértékben hordanám, akár szilveszterre is megállja a helyét utólag belegondolva, színeket vittem az összeállításokba mert anélkül kész isten csapása lett volna az egész. A kék az egyszerű csipke minta és a fekete színvilág közül csillogva kitüremkedik, ami szerintem csodálatos és az arany a lábbeliben és a clutch-ban is megjelenik, amire direkt oda is figyeltem a te esetedben. Visszatérve pár szó végett az első szettre, a piros és a fekete nagyon gyönyörű együtt, mint tudjuk évtizedek óta a piros az egyik alap karácsonyi szín, így ezt sem hagyhattam ki a szettből, a színvilágából sem. 

*Különkiadás: Stílus találás*
/utolsó rész ebből/
Panna az utolsó rendszeres olvasóim közé tartozik, aki megnyerte ezt a versenyt, az ő nevét húztam ki a sorsolás alatt a másodikként. Panna is kettő stílus között örlődik ahogyan látom, de a leírtak alapján ő inkább mostanában a nőies, elegánsabb stílus irányzat felé húzódik, mintsem a sportos, kényelmes mellett tenné le a voksát. Így bátran vehetek az irányt jobban az elegánsabb felé, mind ez mellett szorosan maradásra kényszerülők a kényelmes mellett. Pannának kérdése nem volt, így egyszerűen belevághatok az utolsó pár összeállításba is!
1: Öltözz úgy mint, Danielle Peazer:
Ahogyan ez itt is látszik, Danielle is a tipikus megtestesítője a kényelmes eleganciának amit Panna is szeretne képviselni. Bár ebben a szettben inkább a kényelmet részesítette előnyben,de a bőrben és a feketében többségében az elegancia színvonala jelenik meg. Egy karácsonyi hangulató meleg, h&m pulóvert választottam ki, Danielle egy bőr mellénnyel ékesítette meg a szettet. Egy sötétebb színű, koptatott hatású farmernadrágot kerestem elő, és egy kényelmes, fehér, nem magasított szárú Converse, alapdarab cipővel fejeztem be. Bár Dani nem vett táskát az összeállításához, én ellenben egy nagyobb, kényelmesebb, terebélyesebb pakolós táskát választottam, amit iskolába is bátran vihetsz,ezzel az összeállítással együtt. DE, egy meleg kabátot válassz hozzá!

2: Öltözz úgy mint, Jade Thirlwall:
Jade az utcai viseletében leginkább a kényelmes, egyszerű darabokat választja ki, ami ebben az összeállításban is nagyon szemet tud szúrni az ember számára, ami természetesen nem baj, nem is úgy értem! A fekete és a fehér alapszíneket választottam ki, hiszen neked ezek a színek jól állnának bizonyára. Egy egyszerű leggings nagyszerűen feldobható és hosszabb, fenék alá érő felsővel, csak akkor hordj leggingset, ha a fenék alá érő ruhadarabot választasz ki hozzá! Különben nagyon előnytelenül fog hatni az egész megjelenésedre is. Egy sima, feliratos felsőt vett fel Jade, mivel kabátot nem láttunk hozzá, én egy fekete bőrdzsekit szemeltem ki neked, ami nagyon illik a nadrág hangulatához, bohóságához is. Egy fehér, alapdarabos Converse, hosszított szárú cipő is megállja itt a helyét. 
1.szett: Felettébb nőiesebb összeállítás, nekem nagyon kedvencem lett ez a szőrmés, vastagabb kabát, ami ősszel leginkább a jó, ideális viselet, vagy egy nagyobb oversize kabát alá is nagyon sokan felveszik, mind a divatosság mind a melegen tartás érdekében! Egy egyszerű, bézs színű galléros, h&m blúzt választottam, hozzá illő clutch-al. Egy sötétebb színű, koptatott hatású farmernadrág és egy teljesen sötét, fekete színű lábbeli mindig tökéletes összhangot sugároz minden szembejövő ember láttára is.
Kabát- 12.580 Ft- H&M 
Blúz- 12.580 Ft- H&M 
Nadrág- 10.700 Ft- H&M 
Táska- 8.700 Ft- Mango 
Cipő- 8.980 Ft- H&M 
2.szett: A parka kabát és a khaki színű táska nagyon megállja a helyét. Tipikus télies viselet, csak hozzá fel kell venni még egy kardigánt, esetleg egy melegebb kasmír pulóvert is, és akkor megadja a kellő meleget és kényelmet is. A bakancs színe és a nadrágé is direkt passzol, magasított derekú a nadrág, hogy a kellő formát megadja a testednek,hogy a csíkos fekete- fehér blúzt lengén, nőiesen rásimítsd, ráhajtasd. 
Kabát- 12.580 Ft- H&M 
Blúz- 7.190 Ft- H&M 
Nadrág- 10.700 Ft- H&M 
Táska- 8.990 Ft- Mango 
Cipő- 10.700 Ft- H&M 

Egy egyszerű hétköznapi, iskolai összeállítást kértél. Ha egy sötétebb színű, esetleg kocka mintázatú kabáttal feldobod, akkor az tökéletes utcai viseletnek! Az egyszerű kötött kasmír pulóver nagy divat egy koptatott, helyenként szakadtasabb farmer nadrággal. A táskába én egyszerűen szerelmes lettem, hiszen egy nagyszerű alapdarab, főleg a mérete és a kinézete miatt, a kígyóbőr mintázat rajta meg eszméletlenül fantasztikus szerintem. Egy ilyen lábbeli is alapdarabnak mondható, a te ruhatáradban is. Mivel nem tudom,hogy kedveled-e a magas sarkokkal rendelkező cipőket, vagy inkább a laposabb, minimális sarkú lábbeliket részesíted előnyben, ezért egy semmilyen sarkú bokacsizmát szemeltem ki most ehhez. Végül egy szintén színügyileg megegyező szürke, oversize, vékony kardigánt választottam ki, ami egy vastagabb, hosszabb kabát alá ilyen időben szinte elengedhetetlenné vált. 

*Egy kis fontos utóirat minden olvasóm számára*
A blog csoportban látható is ez a kis saját kezűleg készített Decemberi, ünnepi kalendárium. Amiben bejelöltem,hogy ebben a hónapban mikor jön ÚJ rész, hiszen különleges ünnepi hónapot tartok, így különleges részekkel várok mindenkit.
Minden nap pontosan jönnek a részek, meglepetésekkel, ÚJ különleges rovatokkal. Az új részek előtt mindig lesz egy "leleplező" kép, amin megmutatom annak a résznek a címét és lehet gondolkozni, agyalni.
CSATLAKOZZ a csoporthoz, ha szeretnél részt venni a játékokban, szeretnél kérdezni, megtudni minden egyes infót erről a hónapról: KATT


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése